Forum Pro Ana
Forum Pro Ana - ANNOWY DOM

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

...Quod me nutrit, me destruit... jeżeli pragniesz do nas dołączyć utwórz wątek w części rekrutacyjnej, wcześniej zapoznaj się jednak z zasadami forum. Odpowiedz na pytania o sobie. Jesteśmy otwarte na nowych użytkowników. Rekrutacja otwarta zapraszamy nowe motylki.

#1 2021-12-24 22:24:13

czarny_aniołek
Użytkownik
Dołączył: 2021-12-23
Liczba postów: 3
WindowsChrome 96.0.4664.110

AD diet

Witajcie moje drogie,
jestem początkującym motylkiem i potrzebuję waszej rady. Co sądzicie o AD diet (90dni)? Byłyście kiedyś na niej? Jakie był efekty? A może znacie kogoś kto na takiej diecie był?
[dblpt])

Offline

#2 2022-01-10 12:11:56

Nieluba
Użytkownik
Dołączył: 2022-01-08
Liczba postów: 3
WindowsChrome 97.0.4692.71

Odp: AD diet

Ja byłam kiedyś na Skinny Girl Diet i bardzo polecam. Z tego co widzę, AD jest dużo bardziej restrykcyjna i ja osobiście wiem, że na chwilę obecną nie dałabym rady zejść tak nisko, ale same założenia diety są dla mnie super.

Offline

#3 2022-07-15 12:10:45

Kijanka
Gąsiennica
Dołączył: 2022-07-14
Liczba postów: 35
Obecna waga: 66
Wymarzona waga: 55/60kg
Wzrost: 172
MacintoshSafari 604.1

Odp: AD diet

Ja testowałam diete Baletnicy, potem starałam się nie jeść więcej niż 300-500kcal na dzień. Potem poznałam diete keto na której jestem już od kilku lat i szczerze najlepiej się na niej czuje choć u mnie to raczej niskowęglowodanowa bo nie zawsze jest wysoko tłuszczowa. Nie chodze głodna, mam lepszą cerę i tak bardzo się nie tyje. Choć jak miałam teraz kilka miesięcy przerwy to przytyłam dosyć sporo ah.. ale wróciłam i już 10kg mniej [dblpt])) staram się dalej a do tego dochodzą Głodówki. Dużo tez udało mi się schudnąć jak nie jadłam mięsa ale na keto jest ciężej bez mięsa

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Otwarta rekrutacja. Zapraszamy.

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum